Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Sunday, April 20, 2014

Special Day 02/02/2014 :)

Buat pembaca blog....
Apa khabar semua ?
Maaflah lama saya menyepi...
Keadaan yang tak mengizinkan untuk saya menaip mengenai kehidupan saya dalam blog ini...
Pelbagai hal saya lalui dari awal tahun hingga sekarang...

Baiklah, berbalik pada tajuk di atas,
Pada 2/2/2014 adalah hari bermakna buat diri saya dan si dia...
Majlis pertunangan kami berlangsung dengan baik, Alhamdulillah..

Terima kasih yang hadir :)
Terutama keluarga yang bertukus-lumus menjayakan majlis tersebut...Terima kasih sekali lagi pada kamu semua :)



Sampai di sini sahaja nukilan saya pada hari ini...
Terima kasih luangkan masa membaca coretan hati saya ini :)


^___________^
fatinnadiahmohdhatawi

No comments:

Post a Comment