Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Thursday, September 19, 2013

HANG OUT AGAIN :)

Kepada semua pembaca blogger.
Maaf dah lama tidak update, minggu terlalu sibuk dengan hal kerja. Banyak sangat mesyuarat yang perlu hadir. Maaf okey :)

Okey, kembali dengan tajuk kita di atas.
Haa, ke mana saya pergi dan bersama siapa saya pergi ?
Ingin tahu ?
Sila baca entry ini sehingga habis, macam biasalah kan. hehe:D

Pada hari isnin bersamaan 16hb sept 2013 saya dan family saya pergi ke jeram buat kali ketiga untuk menikmati keindahan pantai dan mestilah jamu selera disana.
Kami menjamu selera di Aroma Ikan Bakar.
Seronok sangat pada hari itu, hilang stress kerja.
Jom tengok gambar kami disana :)

Keluargaku tercinta :D

K.A.M.I

Beli aiskrim YUMMY ! :)

Bersama tercinta :D

HEHE :)

MIOW3! :)

:)

Sangat indah :)

Okeylah sampai di sini sahaja entry saya kali ini.
Semoga berjumpa lagi, bye3 ! :D

p/s: kenangan terindah bersama orang tersayang tidak dapatku lupakan :)
Sayang korang semua.



^____________^
fatinnadiahmohdhatawi

No comments:

Post a Comment