Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Saturday, September 7, 2013

~Perjalanan Hidup Saya~

Kepada semua pembaca blogger.
Haa, hari ini saya nak sambung cerita yang saya post semalam kepada kamu semua, ingat lagi tak ? kalau tak ingat sila lihat page yang lepas :) hehe.

Kalau nak cerita ini memang makan masa nak baca tapi saya akan ringkaskan sahajalah kisah saya ini dari yang PAHIT hingga dapat merasai keMANISan dalam perjalanan hidup saya ini :) nak tahu kisah selanjutnya sila membaca sehingga habis okey kawan-kawan hehe :)

Pada akhir bulan oktober senang cerita selepas 1minggu hari jadi saya, saya mendapat tahu dia ada yang lain. Agak menyedihkan nak ceritakan ini. Sebelum saya mendapat tahu tentang hal ini saya telah mendapat mimpi atau boleh dikatakan pertunjuk dari Allah swt. Memang time itu saya sangat down tapi alhamdulillah berkat usaha saya melupakan apa yang saya lalui berhasil sehingga saya berjumpa dengan orang saya cintai sehingga kini :) Terima kasih Allah :)
Apa yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya :)

Haa ! Itu baru permulaan sahaja esok saya sambung lagi okey !
penat nak cerita lagi haha :)
Baru terasa suspen sikit haha :D
Okey kamu semua jumpa esok okey !
Nantikan eisod seterusnya, amboi macam drama berepisod pulak cerita aku ini haha :)
Okey bye3 !



^_____________^
fatinnadiahmohdhatawi

No comments:

Post a Comment