Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Friday, September 6, 2013

Sekian Lama Menyepi~~ :)


Pembuka bicara kepada semua pembaca blogger.
Sekian lama menyepi di dalam dunia blog ini, baru hari ini terdetik di dalam hati untuk post story baru. haha, busy bebeno diri ini.
Terasa rindu untuk menulis diari.
Sebab itu hari ini dapat meluangkan masa dengan blog saya ini.
Betul-betul dah bersawang blog saya, perlu upgrade kan lagi.

Sebenarnya tiada apa untuk diceritakan disini. Minta maaf banyak-banyak kerana dah lama tak post, banyak sangat perkara yang perlu dibereskan. Lagi-lagi baru sahaja habis minggu raya, so busy dengan open house. Busy dengan kerja lah, busy dengan tercinta lah, busy dengan family lah dan bermacam-macam busy. Kalau tulis ini mahu 4 page haha.

Pada detik ini saya akan usaha untuk meluangkan masa dengan dunia blog. Penulisan saya sekarang pun dah tunggang-langgang. Aku sendiri baca pun pening haha. Macam dah kekok untuk menulis urm :(

Okey kamu semua cukup buat masa ini. Esok saya akan cerita tentang perjalanan hidup saya selama saya menyepi di dalam dunia blog ini. Saya akan ceritakan segalanya- x lah segalanya hehe  :)

Jumpa esok okey !

Miow3 ! haha :D


^______________^
fatinnadiahmohdhatawi

No comments:

Post a Comment