Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Saturday, April 26, 2014

Stressss!!! huuuuii~~

Kepada para-para blogger :)
Teringin nak ada masa yang banyak untuk mecantikkan@meluangkan masa dengan dairy online saya ini..
Teringin sangat nak ada masa yang banyak seperti dulu..
Alahai ! apa nak buat, Kena kerja kalau tidak mana pula datang harta sepencarian...

Kerja saya ?? SANGATLAH BANYAK K !!!  Kena faham itu !Arrgghhh!!!!
STRESSSSSS!!!!!
Lagi-lagi hujung bulan ini, apa lagi kira gaji leee..
sangat penat,selalu stay back untuk settle kan kerja yang takkan pernah habis...
Saya syukur kerana Allah SWT memberi rezeki kepadaku :) Syukur :) hehe

Mengenai keadaan saya Alhamdulillah :)
cuma penat bekerja jepp..
Fatin Nadiah wake up k!! kamu punya kenduri tidak lama lagi...
Kumpul duit, malas tak payah khawin k !! haha
Kenalah rajin bekerja :)

Okeylah sampai disini sahaja nukilan dari hati saya...
ini pun masih bekerja :(
Kesimpulannya, Streessss !!!


^_________^
fatinnadiahmohdhatawi



No comments:

Post a Comment