Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Thursday, September 18, 2014

ACCIDENT :/

Kepada semua pembaca setia blogger :)
Pada bulan lepas iaitu bulan 8 saya dan tunang saya kemalangan di jalan raya
haha!!! malang sekali pada hari itu uhuhu 
apa boleh buat kalau benda nak berlaku akan berlaku juga, betul tak ? hehe

Walaupun kami dah berhati-hati tetapi apakn daya orang lain yang langgar kami uhuhu...
cedera ? pastilah ada kerana pada hari tersebut kami keluar dengan motor haha
memang terbaik jatuhnya!!! gggrrrhhh :| 

Saya tercedera di tangan kanan dan lutut pasti akan kena..tunang saya pula tercedera die tangan dan kaki juga. Nasiblah tak kena kepala, kalau kena kepala teruklah uhuhu...
seminggu jugalah MC sebabnya tangan saya bengkak, tunang pula kakinya bengkak..hurmm

Okeylah sampai di sini sahaja nukilan saya pada hari ini.   
semoga berjumpa di lain kisah mengenai saya, Eh!! memang mengenai saya lah ini blog saya punya haha :)
Okeylah semua bye2!!!

p/s : Berhati-hati di jalan raya semua, Biar lambat asalkan selamat :)


^______________^
fatinnadiahmohdhatawi

No comments:

Post a Comment