Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Tuesday, August 26, 2014

KERJA~~

Kepada semua pembaca blog, sihat ke semua ? harap-harap semua sihat hendaknya...
Lama sudah tidak mengarang tentang kehidupan saya sehingga rasa kekok untuk mengarang..heee

Baiklah bebalik pada tajuk saya - kerja ?
okey ! sebenarnya saya sudah berhenti kerja ditempat kerja lama saya..sebab ? adalah sebab tentu..heee

Sekarang saya bekerja di Puchong...amek ko!!dah dapat kerja dekat nak kerja jauh2 heee 
memang setiap hari saya ulang alik drive kereta, nasib jalan tak sesak sangat.
Apa-apa pun kerja di Puchong sangat best n happening staff dorang..hee :)

Okeylah sampai sini sajalah nukilan saya pada hari ini dan bertemu lagi kita di kisah mengenai saya seterusnya...



fatinnadiahmohdahatawi
^__________^

No comments:

Post a Comment