Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Monday, May 21, 2012

TERUJA !


Kepada semua pembaca blog yang setia.
Alhamdulillah bertemu kita lagi pada hari ini.
Harap-harap anda yang sedang membaca entry saya ini sihat dan gembira.
Baiklah, kita teruskan cerita saya yang bertajuk teruja.
Apa yang di teruja sangat cik fatin nadiah ini?
Hah!
Kalau nak tahu apa si cik fatin ini teruja sangat, 
bacalah entry saya sehinnga akhir ye :D


Inilah yang saya teruja sangat, belajar main piano. Hehehe
Saya baru saja belajar.
Still dalam lesson basic how to playing piano.
Whatever, i'm so happy !
Walaupun baru belajar basic saja :D

Okeylah !
 Sampai di sini saja nukilan saya buat hari ini.
Bertemu lagi di lain hari yep :D



^__________^
fatinnadiahmohdhatawi








No comments:

Post a Comment