Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Monday, May 21, 2012

DAH LAMA TINGGALKAN



Kepada pembaca blog yang setia.
Bertemu kita lagi pada hari ini.
Baiklah bebalik pada tajuk kita di atas ini, apa yang dah lama dinggalkan itu ?
Haaaa !
Kalau nak tahu bacalah entry saya ini sehingga ke akhirnya okey! :D

Okeylah !
Actually, saya sudah lama tidak practice tulisan korea yang dah lama saya tinggalkan di sebabkan peperiksaan.
But saya still ingat lagi apa basic perkataan korea.
Cuma, cara nak menulisnya saya dah lupa.

Itu yang saya kena buka balik apa consonants and vowels dia.
Dulu saya belajar besama guru tapi sekarang saya belajar sendiri bersama buku dan video dari youtube.
Biar saya tunjukkan pada kamu semua huruf-huruf korea.

#
#
#
#
#
#



Inilah huruf-huruf korea.
Tak banyakkan ?
BIla nak buat satu perkataan susah nak tulisnya.
Dulu kira prooo lah nak menulis tulisan korean ini. prooo ke? hehe
Bila dah lama tinggalkan rasa kekok nak menulis balik.

Apa-apa pun fatin fighthing ! :D
OKEY !
Sampai disini saja nukilan saya  buat hari ini.
Semoga bertemu di lain hari ye :)


^__________^
fatinnadiahmohdhatawi


No comments:

Post a Comment