Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Thursday, February 9, 2012

IDAMAN DI HATIKU :)

Seperti biasa kepada pembaca blog saya yang setia dan kepada yang minat singgah ke blog saya ini :)
Terima kasih buat anda semua :)
Okey, lihat pada tajuk entry kali ini siapalah IDAMAN DI HATI fatin ini..hee
Tiada siapa-siapalah.
Entry kali ini fatin nak ceritakan tentang motor dan kereta idaman di hati fatin :)
Mesti anda semua tertanya-tanya apalah kenderaan yang cik fatin sampai menjadi idaman di hati itu.
Okey, kamu semua lihat sahajalah gambar di bawah ini.


=
=
=
=
=
=
=
=


Kita mulakan pada gambar motor idaman fatin.



Nouvo MX ^^ "

Warna putih&ungu memang cantik :)



Dibawah ini pula kereta idaman di hati cik fatin :)

Swift white color sangatlah cantik :D


Mini cooper sangatlah comel :D


awesome :)


=
=
=
=
=
=
=


Haa, itulah idaman di hati fatin nadiah ini.
Amacam ? menarik hati anda semua tidak ?
Kalau tidak tertarik tak kisah pun janji ia menarik hati fatin sehingga saya jatuh cinta padanya, wahh~~
Time saya dalam perjalanan ke kolej ada saja mini cooper, swift, nouvo mx lalu disebelah saya.
Tergoda saya melihatnya.hee
Lesen sudah ada bila lagi fatin nak beli idaman di hati fatin ini ?
Haa, Cerita-cerita ini mampu ke fatin ini nak beli mini cooper, swift, nouvo mx ini ?
Kalau nouvo mx mampu nak beli lagi :)
Kalau swift pula INSYALLAH mampu beli, bila sudah kerja itu mampulah :)
Kalau mini cooper haa tak mampu lagi lah.haha
Apa-apa pun itu yang menjadi idaman dihati fatin :)
Okey, sampai disini saja nukilan saya buat hari ini.


^______^
fatinnadiahmohdhatawi

1 comment: