Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Monday, February 6, 2012

DEMAM LAGI :(



Kepada semua pembaca blog saya yang setia.
Kamu semua apa khabar ?
Mesti baik-baik saja kn?
Maaflah sebab saya dah lama tak update blog saya ini.
Sebabnya saya baru sihat dari demam.
Nasib baik panas sudah menurun cuma batuk dan selesema saja yang teruk lagi.
Itulah, berjalan saja tahu----> itu yang demam.
Esok bermulalah aktivitiku yang biasa.
Aktiviti yang saya maksudkan adalah pergi ke kelas.
Esok sudah start kelas.
Harap tak ada apa akan menganggu semasa di dalam kelas esok.AMIN~~
Okey kawan-kawan,
Jangan ada yang lupa jalan pulang ke IPB. heehe
Selamat kembali ke Institut Profesional Baitumal :D
Hati-hati bagi kawan-kawan saya yang rumahnya jauh nun sana.
Mesti sampai dengan selamat okey ^___^"
Jumpa esok kawan-kawan :D

^______^
fatinnadiahmohdhatawi

No comments:

Post a Comment