Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Sunday, June 17, 2012

KENANGAN TERINDAH :)





Kepada semua pembaca-pembaca blog. Apa khabar anda semuanya ? Harap-harap sihat belaka ya :) Okey ! lihat pada tajuk entry kali ini nampak gaya agak menarik. Apa yang menarik itu ? Haa!! Kalau nak tahu teruslah setia membaca entry saya ini ya. Baiklah, maksud entry kali ini adalah kenangan bersama member di IPB. Sebenarnya saya nak cerita semasa saya di IPB buat kali yang terakhir. Haa gitu gamaknya hehe. 

Saya terakhir di IPB pada 8/6/2012. Time itu juga berakhirlah peperiksaan yang saya ambil. Memang banyak kenangan di akhir sem ini sebabnya kami mengambil peperiksaan di luar, di Confucion Private Secondary Shcool. Dekat mana itu ? Di sekolah cina jalan hang jebat. Kami bercampur dengan pelajar cina di sana, huu sangat sengit dan bersemangat nak menjawab peperiksaan pada hari itu.
Memang pergi ke sana pakat ramai-ramailah kan. Dah macam nak pergi beraya lah gamaknya hehe.


Di sini lah kami mengambil peperiksaan.
Di Confucian Private Secondary Shcool :)





Di atas ini adalah docket saya semasa peperiksaan pada hari itu berlangsung.
Dalam kenangan :)




Yang paling manis adalah kenangan bersama roomate saya iaitu Maizatul Nadzirah Damanhuri(kak ira), Linnazira Juni(lina), Nurul Aida Ahmad(aida narina). Yang bertanda pink colour itu maksudnya saya panggil mereka selalu dengan nama itu :) Saya rindu sangat dengan mereka semua. Terima kasih sebab jadi roomate saya, maap jikalau saya terluka hati kamu semua ye :) iluvUsomuch ! Kalau ada rezeki kita jumpa lagi.

Ingati saat kita bersama :)


Kak ira and Aida narina :)

Fatin and Linna :)

My Roomate ( In memories ) :)

Baiklah sampai di sini saja nukilan saya buat hari ini ya.
Di lain hari kita bertemu lagi okey :)
Assalamualaikum semua !


^____________^
fatinnadiahmohdhatawi





1 comment: