Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Thursday, April 5, 2012

MENCARI KETENANGAN

Pada semua pembaca blog :)
Terima kasih kerana merajinkan diri anda untuk baca entry saya ini :)
Maaf saya ucapkan terlebih dahulu kepada anda semua kerana terlalu lama sangat  saya menyepi k.
Okey, bebalik pada cerita awal kita.
Apa yang 'Mencari Ketenangan itu?'
Okey, sebenarnya pada minggu yang lepas saya dan adik saya ke puchong.
Macam biasa, pergi ke rumah kakak sepupu saya :)
Kami saja-saja mengedikkan diri kami ini pergi ke kampung di puchong.
Suasana disana amatlah aman sekali.
Teringat saya pada kisah hidup saya dulu.
Masa kecil-kecil dulu saya duduk di kg. penaga.
Dekat mana itu? haa, dekat-dekat area rumah saya juga.
Bila diteringatkan balik,
Memang seronok pada zaman kanak-kanak dulu :)
Sekarang duduk dekat atas ini,
Sunyi jep. BOSAN !
Okeylah, kita bebalik pada cerita asal kita.
Saya malas nak cerita panjang-panjang.
Anda semua lihatlah gambar yang kami sempat mengambilnya.
Sungguh indah ciptaan tuhan :)


#
#
#
#
#
#
#
#
#












Sangat indah ciptaan tuhan yang maha berkuasa :)
Okeylah, sampai di sini sajalah nukilan saya buat hari ini.
Sebenarnya banyak lagi gambar ada tapi malas nak tunggu lama.
Ini pun da cukup dah kan?hehe
Okey semua jumpa lagi di lain hari.


^_________^
fatinnadiahmohdhatawi







No comments:

Post a Comment