Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Monday, March 5, 2012

SIBUK


Kepada pembaca setia entry saya dan pada anda yang rajin singgah di blog saya ini.
Terima kasih buat anda semua.
Maaf , kerana saya dah lama tak mengUPDATE blog saya ini.
Bulan ini memang saya sibuk sangat.
Sibuk dengan business presentation pada bulan mac ini.
Dengan classnye, dengan macam-macam lagilah.
Sampai tak terlarat nak cakap 'DENGAN'.hehe
Business presentation akan diadakan pada 12&14 mac 2012.
Makna nya, minggu depan dah start present.
Pakaian kena menampakkan seperti orang cooprate.
Haa, blesser tak beli lagi.
Dah lah kena pakai high heels.
Memang taklah aku nak pakai high heels.
Bukan apa, sakit kaki kot.
Okeylah , sampai di sini saja nukilan saya buat hari ini.
Jumpa lagi :)



^______^
fatinnadiahmohdhatawi

1 comment: