Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Wednesday, March 21, 2012

DINNER BERSAMA KELUARGA

Kepada pembaca blog saya yang setia menanti tajuk baru entry saya.
Terima kasih yang menantikan itu.
Okey, bebalik pada tajuk entry kali ini nampak agak menarik.
Pada minggu lepas, saya dan keluarga saya keluarga meluangkan masa yang terluang.
Cuma abang saya saja yang tak ada.
Pada mulanya kami pergi ke carefour teman mak saya beli vacuum.
Lepas itu, cadang nak makan kfc kt dalam carefour itu tapi apakan daya masa tidak menunggu kita.
So, kami terus ke PJ sebabnya ada kfc 24jam dekat sana.
Ayuh ! kita lihat saja gambar yang saya dapat tangkap.

#
#
#
#
#
#
#

abah dan mak saya ^^

Si gemok kuat makan !

Saya si gemox ! ^^

Okeylah sampai di sini saja nukilan saya buat hari ini.
Jumpa lagi yep pada entry saya akan datang.



^______^
fatinnadiahmohdhatawi

2 comments: