Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Saturday, January 28, 2012

DINNER SPAGHETTI

Seperti biasa kepada pembaca blog saya yang setia.
Tengok pada tajuk entry pun seperti menarik, betul tak?
kalau tak betul baca juga heee.
Okey bebalik pada cerita saya tadi.
Malam tadi saya dan kakak kesayangan saya 'NUR AINA' telah masak spaghetti.
Kakak saya guna menu dia sendiri.
Memang sedap sangat sebab spaghetti yang kami sediakan kurang masam.
Kalau makan di pizza ke di mana-mana kedai spaghetti lah, mesti spaghetti dia masam.
Saya ini x minat sangat masam3, manis3  .
Sebab itu kakak saya sediakannya kurang masam.
Berselera kau nak makan heehee.
Kerja saya cincangkan ayam dan tukang gaul haha.
Dengar macam senang saja tapi rumit juga nak cincangnya.
Ayam itu kena buangkan tulangnya.
Itu yang buat rumit sikit.
Kakak saya kerjanya masak, hiris bawang dan lain-lainlah.
Malas nak cerita panjang-panjang.
Kamu semua mesti tahu resepinya.
kan kan ?
Okey ! ayuh kita lihat proses experiment yang kami buat sebentar tadi hehe


^
^
^
^
^





kuahnya sedang dimasak^___^






dah siap spaghetti !

Okey !
Sampai di sini sahaja nukilan saya pada hari ini.
Jumpa lagi ^^


^_______^
fatinnadiahmohdhatawi


1 comment: