Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Saturday, April 23, 2011

KENAPA AWAK MENANGIS ?

assalamualaikum...
samalam saya jumpa membe saya...
di sedang ada krisis gn awex die...
x tau sbb pe awex die wt cm tue kt die...
saya cian lorh tengok awak nie...
selalu gk die mengadu kt saya...
saya bukan pe...
bukan lorh nk msok cmpur hal owg len...
just nk tolong kawan...
cian lorh gf wt cm die x wujud jep...
kalo cm tue..
lebih bak x yh couple...
haiyak !
so,
awak...
x mau lorh menangis sebab perempuan yg
da lukakan aty awk...
sampai bila awak nk beralah dengan die ?
sampai bila awak ?
da3..
x mau nagis...
kena happy aw...
saya paham gn perasaan awk tue cm ne...
saya pun pernah rasa jugak...
awk sowg3 sedih..
die enjoy gn membe die...
ad die tahu awk sedih ke pe ?
ad ke ?
da lorh awak...
x mau sedih3 lagi aw awak...
u just happy k....


p/s
dont worry be happy...
^___^
fatinnadiahmohdhatawi 

No comments:

Post a Comment