Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Sunday, March 27, 2011

NAK BALIK IPB DA...

institut profesional baitumal..

assalamualaikum...
arini saya nak balik asrama da...
huhuhux...
cepat betul masa berlalu...
selesai sudah cuti seminggu....
selepas ini banyak lagi harus saya lakukan...
antaranya...
pertandingan boria (go green)...
pembentangan pengajian islam dan malaysia...
study n study n study...
final exam...
cuti sem 1 sehingga 5 jun 2011...
6 jun da start sem 2...
selama 3 minggu juga saya bercuti
sebelum masuk sem 2...
haa..
ok3, kembali balik cerita awal tadi...
saya balik selepas isyak...
my dad n my mom yg anta saya...
haha...
anak emak lah dikatakan...
hehehe...
hubby...
i miss u a lot lorh....
chea pown sama...
fayadh pown...
emak n abah semestinya...
muahz !

p/s
jaga diri kamu semua baik3 ya...
fatin sentiasa merindui anda semua dimana saya berada...
^___^
fatinnadiahmohdhatawi

No comments:

Post a Comment