Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Friday, February 11, 2011

STEP BY STEP

assalamualikum semuanya....
urm..
hari tue saya ad post yg saya
teringin nk belaja bahasa korea en ?
ingt lg x ?
haa...
saya da mulakan operasi saya tue...
mule3..
mmg bebelit lidah aq nk sebut ayat nye...
bila hari3 kita
baca benda yg sme...
da boleh sebut..
seronok aje rsenye.....
hehehe..
tue bru intro nye...
lom lg khatam smpai abez...
adoiyai!!
hehex...
saya nk belaja sampai saya
da ly fasih...
huhux..





 ayat yg saya baru belaja adalah: 

  • sudah makn ke belum? 
=> ajig maego-ea?

  • saya sayang sangt3 kt awak...
=>nan dangshin golage gakai salang..

  • saya
      =>nan

  • awak
      =>dangshin

  • terima kasih
       =>gamsahabnida

  • sama-sama
=>hamkke

hurm....
tue aje yang saya ingat...
yang lain x hafal lagi...
hehex..
asalkan da ade basic ckit...
x pe...
name pown owg bru nk belaja kn...
yang sikit ini lame3 akan jadi bukit.....
haa..
remember ya....




p/s
chaiyok3 your study
FATIN NADIAH MOHD HATAWI...
hehehe...




No comments:

Post a Comment