Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Friday, February 18, 2011

SEBELUM TUTUP MATA

assalamualaikum...
sebelum saya tutup mata...
saya nak semua hasrat sudah tercapai...
tapi cam ne ??
adakah ia akan  ''sempat'' untuk di capai?
ataupun..
hanya sekadar angan3??
huhux...
x tau lorh pe nk ckp lg...
hasrat yang saya inginkn tue adalah....
  1. ingin buat ibubapa saya gembira dengan kejayaan saya...
  2. ingin buat semua orang gembira..
  3. ingin mendalami islam dengan lebih lagi...
  4. ingin berpakaian yang menuntup aurat...
  5. ingin pakai tudung labuh...
  6. ingin belajar al-quran dengan tajwid yang betul...
  7. tidak cepat lupa diri..
  8. sentiasa ingat pada jasa orang lain...
  9. sentiasa bersemangat dan tidak mudah putus asa...
  10. sentiasa ingin ke masjid dan mengikut solat jemaah or tilawah al-quran...
 adakah yang saya inginkan itu akan tercapai
ataupun 
tidak sempat ?
urm....
fatin nadiah mohd hatawi...
berubahlah untuk kebaikan diri kamu juga...
tak ada siapa yang halang pun dengan perubahan diri kamu itu...
itu tidak rugi....
sentiasa mengingati kepada Pencipta Alam ini...
SUBAHANALLAH...



p/s
bERubaH UntUk DiRimU...

No comments:

Post a Comment