Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Sunday, February 27, 2011

GASTRIK DATANG LAGI


assalamualaikum...
semalam sakit lagi cm ary kamis...
sakit yang teramat sangat...
so saya amek kputsan untuk pergi ke klinik...
doktor beritahu kepada saya...
yang saya ada gastrik...
asalnye mmg saya ada penyakit itu...
cume da lama x kne...
sbb dulu saya jaga makan....
ye lorh...
x boleh makan pedas, x boleh makan msm3...
da lame x kne...
saya makan semua tue...
haa...
mmg dapat lorh penyakitt tue balik....
pada mulanya saya x pk sakit gastrik...
yang saya pk kena keracunan makanan...
ye lorh...
makan jep muntah, mkan mntah...
tue saya pk saya kena keracunan makanan....
tapi semua tue bukan...
saya sakit gastik bukan keracunan makanan...
huhux...
makan lorh ubat yep cik fatin nadiah...
sape soh makn yg bkn3...
kn da kena balik penyakit tue....
padan mula hang....
huhux...

p/s
jangan makn yg pedas3 or msm3 lg aw...
^__^"
by fatinnadiahmohdhatawi.. 

No comments:

Post a Comment