Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Thursday, January 27, 2011

GOLDEN CINEMA SCREEN IPB~

Di institut saya telah mengadakan
satu aktiviti iaitu
MENGUMPUL DANA..
dan kami warga ipb
turut mengikutinya..
pelbagai aktiviti yang mereka anjurkan
kepada kami..
seperti
wash car, cinema, jualan makanan
dan sebagainya...
amat seronok...
kami memilih pergi tengok wayang
because
nak merelis tension yang ada
di dalam kepala ini...
urm,
mereka mengnayangkan cerita ngakung...
walaupown da bnyak kali tengok
tetap tengok gak...
memang kelaka habislah ceritanya...
saya pergi bersama kawan-kawan saya
iaitu
kak mai, sya dan saya...
kami bertiga saja...
kalau tidak lina ikut di sebabkan beliau tidak
sihat, kami bertiga saja yang pergi..
sempat gak lah caputerd2...
x bnyak pun...
lihat pictured di bawah...

 kak mai...

me and sya..

itu saja gmba...
ada lagi tapi tak mahu lah
tunjuk semua..
sikit-sikit da...
hehehe...
tengs 4 yg membca post saya....

No comments:

Post a Comment