Welcome To My Paradise ! Annyeonghaseyo Follow! or Dashboard

Friday, March 5, 2010

REMEMBER SOMEBODY


 

1st time aku dengar
lagu dari indonesia
lagu ini yang aku minat..
sebab apa?
sebab lagu ini
buat aku remember
somebody..
kenapa?
muka dia macam
irwansyah..
suara dia pun
lebih kurang macam
irwansyah...
lagi 1..
dia ini kalau ada
masalah mengadu dekat
aku..
aku pun macam itu
jugak..
bila aku tengah
sedih
dialah yang gembirakan
aku...
suka buat aku happy..
aku dengan dia
dah macam adik beradik..
macam mana
aku tak boleh ingat dia..
lagi pun
lagu ini best..
tak tahu kenapa..
mungkin muzik lagu ini
best kot..
aku ini
dengar lagu bukan
dengar lirik
BUT
dengar muzik lagu
sebuah lagu itu..
kalau best
aku layan lah
lagu itu..
OK2..
balik pada story asal..
hehehe...
nak tahu siapa
orang yang aku
ingat itu?
DIA....
adik saudara aku..
tak percaya
tengok gambar
dia dekat bawah ini...
SALEHHUDDIN
itu nama dia..
rindulah dekat dorang
semua...
balik kampung nanti
nak suruh dia nyanyi lagu ini lah..
ngeeeeeeeeee..
sibuk pulak
aku ini nak bagi tahu..
nyampah aku !
ASSALAMUALAIKUM......

No comments:

Post a Comment